Obserwatorzy

Moja przygoda z DDOB

Długo szukałam miejsca, w którym będę mogła realizować się i zdobywać doświadczenie. Niestety często piękna strona startowa była jedyną zaletą portalu, bo możliwości były już bardzo ograniczone.
W końcu trafiłam na DDOB (https://ddob.com) - platformę społecznościową, zrzeszającą tysiące twórców i influencerów. Tutaj wreszcie się nie zawiodłam, bo świetny wizualizacja idzie w parze z użytkowaniem!

O DDOB słyszałam od dawna, zdarzało mi się oglądąć prowadzony przez ich ambasadorów kanał na YouTube. Czytałam również publikowane na stronie artykuły. Nie przypuszczałam jednak, że sama mogę stać się częścią tej platformy i mieć swój malutki wkład w tworzenie nowych treści!

DDOB oferuję kilka możliwości współpracy, dzięki którym każda ze stron sporo zyskuje. Ponieważ lubię pisać artykuły, postanowiłam spróbować swoich sił jako twórca tekstów. Dodatkową motywację stanowił fakt, że za dużą liczbę wyświetleń lub polubień, administrator nagradza użytkowników wirtualnymi monetami, które można potem wymienić na atrakcyjne nagrody, takie jak np. Iphone X, bony do sklepów, aparat instax! Brzmi nieprawdopodobnie, ale zgromadzona wokół strony liczna społeczność przekonała mnie o wiarygodności strony.

Postanowiłam dłużej nie zwlekać i od razu zabrałam się do pracy. Pierwszy mój artykuł dotyczył oryginalnych lokali gastronomicznych w Polsce. Starałam się profesjonalnie podejść do zadania, zaczynając od zbierania niezbędnych materiałów oraz doboru odpowiednich zdjęć. Miałam nadzieję, że potencjalny czytelnik doceni mój trud oraz z przyjemnością przeczyta artykuł.

 Kiedy opublikowałam post, nie musiałam długo czekać na pozytywne opinie ze strony innych użytkowników. Zakasałam więc rękawy i pełna pomysłów na nowe teksty, przystąpiłam do ich realizacji. Wszystko potoczyło się błyskawicznie. Punkty przybywały, a moje teksty zostały dostrzeżone przez sam zespół DDOB, który nie tylko polubił pisane przeze mnie artykuły, ale także kilka z nich udostępnił na Facebooku! Za artykuł ,,Błędy, które niszczą przyjaźń" otrzymałam również wyróżnienie, czyli dodatkowe 10 punktów!

Punkty można zdobywać nie tylko dzięki wyświetleniom, czy polubieniom. W rankingu istnieje trzecia rubryka przeznaczona na aktywność! Jeśli wolisz udzielać się pod postami innych użytkowników, to jest to przeznaczone dla Ciebie. Należy również wspomnieć o trofeach, za które również otrzymasz punkty. Trofea zdobywasz np. dzięki określonej liczbie logowań, czy obserwatorów.


Z rejestracji w platformie wynoszę same korzyści- rozwijam swój warsztat pisarski i spędzam czas, robiąc to co lubię najbardziej! Nie mogę również pominąć ile inspiracji i ciekawych rad, wynoszę z tekstów innych użytkowników. Społeczność DDOB tworzą  naprawdę niesamowici i kreatywni ludzie, od których sporo można się nauczyć. Każdy z nas jest inny, ale ma swoje miejsce w naszym małym platformowym świecie. Tutaj możemy wypowiedzieć się na dowolny temat, bo nic nas nie ogranicza! Serdecznie polecam wszystkim DDOB!


Komentarze

Liczba wyświetleń

Popularne posty