Obserwatorzy

Przydatne i ciekawe aplikacje na telefon

Cześć! W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam aplikacje, które nie są powszechnie znane, a jednak mogą okazać się bardzo przydatne i ułatwić użytkownikowi życie.
Wszystkie dostępne są w sklepie play, dlatego nie powinno być problemu z ich znalezieniem. Zapraszam do przeczytania!

1.DiskDigger photo recovery

Zdarza Wam się usunąć przez przypadek ważne zdjęcie? Nie musicie spisywać go na straty. Z tą aplikacją dokonasz niemal niemożliwego i odzyskasz utracone pliki w łatwy sposób. Początkowo podchodziłam do tego sceptycznie. Teraz mogę powiedzieć z ręką na sercu: działa!


2. Jakdojade: rozkłady jazdy MPK

Ta aplikacja nie raz uratowała mi życie. Pokazuje ona rozkłady komunikacji miejskiej oraz posiada bardzo przydatną opcję- po wpisaniu swojej lokalizacji oraz miejsca docelowego, wyznaczy ona dokładną trasę podróży- numery możliwych środków transportu, przesiadki itp. Polecam ją szczególnie dla osób, przebywających w bardzo dużych miastach.


3.Quality Time

Pewnie nie raz zastanawialiście się ile czasu spędzacie na swoim smartfonie. Dzięki tej aplikacji dowiecie się ile godzin używaliście dziś telefon, poznacie liczbę odblokowań oraz której aplikacji używacie najczęściej. Bardzo przydatne dla osób, które chciałyby ograniczyć swój czas spędzony przed ekranem.



4.Zdrowe zakupy

Jeśli zależy Wam na zdrowym odżywianiu- ta aplikacja jest idealna. Po zeskanowaniu kodu kreskowego produkty, błyskawicznie pokaża nam ona, czy jedzenie zawiera szkodliwe substancje, jeśli tak, to jakie. Proponuje również zdrowsze alternatywy.




5.Kanarek- ostrzeżenia o smogu

Jakość powietrza w Polsce niestety pozostawia wiele do życzenia. Jesteśmy pod tym względem jednym z najgorszych krajów w Europie! Dzięki tej aplikacji możemy monitorować smog w swojej miejscowości, jak i w innych miastach kraju.



Która z tych aplikacji jest Waszym zdaniem najbardziej przydatna? Może Wy znacie inne ciekawe aplikacje? Koniecznie napiszcie. Buziaki.


















Komentarze

  1. Z tych pięciu korzystam tylko z "jakdojade" - od dawien dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatna i prosta w obsłudze aplikacja :). Mi przydała się zwłaszcza w Warszawie.

      Usuń
  2. świetne propozycje :) napewno skorzystam z pierwszej apki, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe aplikacje, nie korzystałam z nich ale widzę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Moim zdaniem warto. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetne aplikacje. Z pewnością zainstaluje tą która liczy czas spędzania na telefonie. Super post kochana i zapraszam do siebie poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo się przydaję! Dziękuję kochana, z wielką chęcią wpadnę!

      Usuń
  5. Zdrowe zakupy ta aplikacja może być ciekawa. Jest teraz tak wiele dodatków na telefon że ciężko dobrać te które są naprawdę potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. Rzeczywiście, dlatego też tak trudno pisało mi się ten post :D

      Usuń
  6. Aplikacja zdrowe zakupy bardzo mnie mnie zainteresowała. Muszę ją sobie pobrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Mi bardzo się przydaję. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Używam systematycznie Jak dojadę :D We Wrocławiu nie raz na prawdę można się zgubić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam w Warszawie i okazała się bardzo pomocna :). Rok wcześniej odwiedziłam Wrocław, ale wtedy jeszcze niestety jej nie znałam. Przy okazji bardzo piękne miasto :).

      Usuń
  8. Jadojade wiele razy uratowało mnie przed spóźnieniem i zgubieniem w Nowym mieście :) Chętnie zainstaluje też DiskDigger photo recovery, bardzo mi sie przydało czasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serduszka! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. DiskDigger photo recovery - dla mnie nowość. Na pewno wypróbuję i skorzystam. No i stare poczciwe Jakdojadę - nie wyobrażam sobie życia bez tej aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam! Bardzo przydatna aplikacja.

      Usuń
  10. dzięki za propozycje! Ja na swoim smartfonie mam apkę rossmanna, efitness i to by było na tyle :P
    Zapraszam na najnowszy wpis - WSPÓŁPRACA :)
    studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniej tym lepiej ;), oczywiście wpadnę do Ciebie!

      Usuń
  11. Ta aplikacja do odzyskiwania zdjęć jest świetna muszę ją zainstalować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałem o istnieniu niektórych aplikacji, dzięki za pokazanie :D
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, mam nadzieję, że się przydadzą, pozdrawiam!

      Usuń
  13. jakdojade <3 Aplikacja mojego życia... bez niej już dawno bym chyba zginęła ;)

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystam z kanarka. Reszta godna wyprobowania :) przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczba wyświetleń

Popularne posty